M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 12 de febrer del 2014

Els joguets desapareguts

ELS JOGUETS DESAPAREGUTS

Era una vegada una xiqueta anomenada Nicoleta. Ella i Missi ,la seua gateta, van convéncer als amics de formar el club de l'oroneta,que es el animal favorit de Nicoleta. El club es farà en sa casa, en la cabanya del roure, abaix hi ha un forat on deixen cartes perquè altres s'informen o per llegir el periòdic que fa Nicoleta.ella va deixar una carta que deia: Que se n'ava amb la seua iaia Neus a passar el estiu i que estaria bé.





Quan arriba del seu llarg viatge de 4 hores, la iaia els havia fet el seu menjar favorit: croquetes de pollastre i de postre galletes de canela. Es van omplir fins que no podien més i se'n van anar a dormir amb un bes en la front cada una.


De sobte sent un soroll, al principi va pensar que era la fimestra que se la va deixar oberta però ho va tornar a sentir, venia del soterrani: ella es armar de valor peró quan estava davant de la porta es va recordar que li feien por les aranyes, va obrir la porta sense voler i va veure una xiqueta espantada, va aconseguir que li deia el seu nom i es deia Andrea i que s'amagava de Tomàs el jardiner de la iaia que era un lladre de joguets. Les dos van pensar un pla perquè es quedés amb ella les vacances i es van ficar a espiar i era cert el que deia Andrea ,robava joguets i s'ho van dir a la iaia i ella les va felicitar.


 Anna Navarro

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !