M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 11 de febrer del 2014

Els monstres al barri



      Joan estava a sa casa fent els deures a les set en punt quan de repent va sentir un soroll en l'habitació del seu germà , va entrar a la seua habitació, va vore que el seu germà no estava i quan va alçar el cap va vora a un dimoni, aleshores es va asustar molt i va donar un bot que el dimoni es va asustar pero es va donar conte que al tratge hi havia una etiqueta que ficava '' 50% en rebaixes ! '' Aleshores es va adonar de que ell, o siga el dimoni, era el seu germà i li va dir el seu germa que es deia Pere :
- Ja,ja te ho has cregut i a més a més, t'he fet una foto i la vaig a ensenyar a tots els meus per WatssApp. I mentres Pere, es reia de Joan, va apareixer un fantasma per la finestra, y Joan li va dir a Pere:
- Pe... per... pe... Pere!!!!! un fantasma!!!!
i li va contestar:
- Si, siii, segur que està i també hi ha un monstre. I mira, no hi ha ningú fan...tas...ma!!! Correeee Joan !!!! correee!
Quan varen baixar les escales varen vore a un senyor amb una màscara roja i se la va llevar i era una persona normal i els va guiar per salvar-se. Li va dir que tenien que ficar la clau sagrada al pou dels deseus, perque desapareixen els monstres: li varen preguntar que perqué portava màscara de monstre, i va dir perque els monstres no el mataren. Ell va anar a buscar la clau i la va trobar ràpidament, però el pou li va costar trobar-lo.
Passant per molt monstres, fantasmes, fins i tot a Drácula, aranyes, un llop i lleons. Amb els monstres va lluitar, amb els fantasmes va eixir corrent, amb Drácula quasi es mor, amb les aranyes va correr perquè no li donara la teranyina, amb el llop va cridar a Caputxeta Roja i amb el lleó va agafar la carn del llop i els va distreure. Però al final va aconseguir desfer-se de tots els monstres del mon.
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !