M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 11 de febrer del 2014

El viatge a Paris



Aquesta és la història de dos xiquets, Javi de 10 anys i la seua germana Alba de 6 anys. Javi i Alba havien estat treballant moltíssim al col·legi, tots els dies s’alçaven molt de matí, anaven a l’escola i a les activitats extraescolars, feien els deures i s’anaven molt prompte a dormir. Fins i tot, els caps de setmana també hi havia que estudiar i fer deures.
Definitivament els dos germans necessitaven urgentment unes bones vacances. Com que estaven molt prop les vacances d’hivern, Javi i Alba pensaren demanar-li a als seus pares que organitzaren un viatge a algun lloc divertit. Per a ells, els llocs divertits eren Terramítica, Portaventura i Aquarama. El problema més greu és que tots aquestos llocs estaven tancats en hivern. Els germans demanaren als pares una reunió familiar per a tractar un tema de tanta importància. 
Els pares sempre estaven molt ocupats. Arribà el dia i la reunió va poder celebrar-se. Els germans pensaren que Alba, la germana xicoteta fóra la portaveu de les peticions dels xiquets de la família. Alba va explicar als pares tot el que havien treballat, el poc temps que tenien per a jugar i les ganes que tenien de que els portaren a un parc d’atraccions. Tot això posant cara de bona xiqueta i ullets de conillet.
Però la idea que tenien els pares d’unes vacances era diferent. La mare va explicar-los que els pares ja havien organitzat un viatge molt divertit a una de les capitals més importants d’Europa, Paris. Podrien vore museus i visitar la Torre Eiffel. Aquesta idea no semblava molt bona, més bé avorrida.
Arribaren a Paris i quan van visitar tots els museus de la ciutat els pares els tenien preparada una sorpresa: van anar al Parc Disney i s’ho van passar molt bé.


María

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !