M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 11 de febrer del 2014

El caragol explorador

Era un caragol que vivía amb la seua família fins que un dia va anar a explorar el món . Ell vivía a Espanya, va anar amb una bicicleta molt xicoteta. Quan va arribar a Russia feia tant de fred que va tenir que comprar una xaqueta de plomes perque si no se li congelaven les babes. Va seguir i seguir, passaren mesos finsque va aplegar a la Xina, allí tenia tanta fam que va anar a un restaurant de fideus xinesos però com era tan petit no podia menjar-se'ls aleshores el cambrer va tindre que tallar-ser-los, el cambrer es va fer amic del caragol i per tant, per atravesar les muntanyes li va donar un ala delta.
     
 El caragol es va posar super content. Amb el ala delta va arribar als Estats Units, on el director mes famós del món el va contractar per fer la seua pel•licula que era d'un caragol que disparava als zombis. La va fer i el director li va pagar per a que terminara el seu camí.
Arribant a l'Antartida es va creuar amb un os polar que era dolent, aleshores va tindre que fugir però era molt lent i el va salvar un pingüí que tenía un cosí caragol i també va voler donar-li uns patins per a que anara més rapid però i havía un problema que també genía que nadar i va pujar en un trenca-gels i va arribar a Espanya però no es anrecordava d'on estava la seua casa i va buscar, buscar i buscar i a la fí va trobar a la seua família i va viure molt feliç.

Marc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !