M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 12 de febrer del 2014

LA PAU NO EXISTEIX?

                                               

Va ser una vegada, en un poble vivia un xiquet que creia en la Pau, peró els altres habitants no creien.
Aleshores el xiquet va anar al parc i li va dir als seus amics:
Vosaltres creieu en la Pau?
Els amics van contestar:
Clar que no, això és un mit!
Aleshores el xiquet se'n va anar a la seua casa, i li va dir als seus pares si creíen en la Pau, peró no li van fer cas.
Al dia segūent en l'escola, el xiquet va alçar la má i li va dir a la mestra:
-Mestra, tú creus en la Pau?
La mestra li va contestar:
-Clar que no!
Aleshores quan el xiquet se n'anava a la seua casa, va vore a un home sentat en un banc, i li va preguntar:
-Voste creu en la Pau?
El home li va contestar:
-Clar que si
El xiquet li va contestar:
-Els meus amics no creuen?
L'home va dir:
-Quan jo era xicotet tots els dies anava a misa a celebrar el dia de la Pau, i quan s'acabava la misa soltaven dos coloms.
Aleshores quan el xiquet va anar a l'escola, la mestra els va dir que tenien que fer un treballde lo que ells vulguen.
Al dia segūent el xiquet va anar a l'escola, i va presentar el seu treball sobre la Pau, la mestra li va dir que estava molt bé.
Al final tots els habitants del poble creien en la Pau.Fí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !