M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 8 d’octubre del 2013

L'ORDINADOR QUE FEIA HISTÒRIES



Era una vegada un xiquet que tenia un ordinador que era tan llest que sabia fer històries: el xiquet escrivia a l'ordinador tres paraules i inventava una historia. Per exemple: el xiquet un dia va posar les paraules calendari, taula i porta, i li va eixir una història fantàstica de vint linies. Al dia següent la va portar a l'escola i la professora li va felicitar. Sempre que havia d'escriure una història el xiquet no pensava mai perque l'ordinador sempre ho feia ell. Fins que un dia li van demanar un conte que havia de tindre les paraules bruixa, casa i xiquet. El xiquet molt content va arribar a la seua casa i va començar a posar les tres paraules i sense llegir la història va portar-la a l'escola a l'endemà. La professora li va dir que estava mal perquè faltava la paraula casa. El xiquet estava sorprés i preocupat perque l'ordinador llest s'havia estropejat. Aleshores ell a soles havia de fer el conte i com que ell mai havia escrit una història li va costar molt. El xiquet estava nerviós perque no sabia si el conte estava ben escrit, però quan la professora el va llegir li va dir que era el millor conte que havia fet. A partir d'eixe moment el xiquet va decidir esforçar-se i escriure ell mateix totes les històries.
                                                            Mario 

2 comentaris:

  1. Que conte més xulo, molt original

    ResponElimina
  2. Je, je, les meues antigues alumnes ens visiten. Una abraçada Mina!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu comentari !