M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 8 d’octubre del 2013

L'HOME I L'ORDINADOR LLEST



Una vegada en una casa embruixada hi havia un ordinador molt llest que quan el tocaves es posava a encendre ell a soles.
Un home el va furtar de la casa embruixada i se'l va emportar a la seua casa.
Quan el va provar l'ordinador es va encendre a soles i li va dir que perquè l'havia furtat. I l'home li va dir que ell sabia que era molt llest i volia que els seus amics el vegeren i que no se rigueren d'ell.
Al dia següent l'home va cridar als seus amics i l'ordinador,no estava perquè la casa embruixada se'l va emportar però l'ordinador es va posar molt trist i no volia ser llest.

L'home molt trist plorava totes les nits, plorava per les nits perquè per els matins els seus amics si el veien plorar es burlaven de ell.
Al dia següent la casa encantada, li va dir a l'ordinador que perquè no s'encenia i l'ordinador molt trist ni parlava.
Al final, la casa encantada es va cansar de l'ordinador i el va tirar al fem perquè no li servia per a res.
L'home, el va trobar en el fem el va agafar i se'l va emportar a sa casa i de seguida l'ordinador es posà content ja que amb l'home seria sempre llest.I l'home va cridar de seguida als seus amics, anaren i l'ordinador parlava amb tots els amics de l'home i els amics no tornaren a burlar-se de l'home després d'haver-li parlat a l'ordinador.
I l'home i l'ordinador varen viure junts per a sempre.

                                                            Ana C.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !