M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 8 d’octubre del 2013

UN ORDINADOR QUE PARLA



 Hola, com que encara no us he pogut explicar com entrar al bloc per a escriure, us vaig a anar posant els contes que m'envieu a edmodo. Ací està el primer. Espere que us agrade i que us anime a escriure.
                                                           Eva

Això era, en una universitat, un jove anomenat David que tenia 20 anys, va entrar a la sala dels ordinadors de l'universitat. Es va posar al número 10, i el va encendre.
-Bon dia ordinador, com estàs?
L'ordinador no va fer res, però en uns segons es va moure i li va dir.
-Estic bé, però els meus presentiments super llestos presenten que algú ens va a descobrir molt prompte, a soles tenim unes hores, donat presa!
David va començar a teclejar molt ràpidament i va connectar un virus al temps per parar-lo. Tot el món es va quedar quiet, els rellotges no es movien ni un pel, i David i l'ordinador dels presentiments súper llestos tenien molt de temps per detindre a Casamonstre, que era una casa convertida en un monstre.
Van eixir de l'universitat corrent, Casamonstre encara no s'havia despertat, i tenien a soles uns minuts per matar-lo.
David va començar fent-li una clau de judo a la xemeneia, i aquesta es va doblegar. L'ordinador va entrar dins amb un cable, i dins li va posar tot cames amunt.
Casamonstre es va despertar un poc marejat, es va posar de peu, i va intentar caminar:
PLOOOMMMMM!!!!!!!!!!
L'ordinador l'havia nyigat les cames amb els cordons de les sabates!
David i l'ordinador llest van tornar a la universitat, i van desactivar el virus del temps, tot va seguir com tenia que ser, un professor va vore a David en la sala i li va dir:
-Què fas ací? Torna a classe inmediatament!
David i l'ordinador es van fer uns gestos com de despedida, i el jove va tornar a la seva classe.


Woxter Tablet PC 101IPS DUAL
2013-09-26 14:36:33
 


Paula 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !