M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 14 d’octubre del 2013

LA HISTÒRIA DE L'ORDINADOR


Hi havia una vegada un ordinador que vivia a una tenda. A ell ningú el comprava, fins que un dia, va haver una  aliniació de planetes i l'ordinador es va ficar a parlar.

-Jo el vull- va començar a cridar tot el món, perquè creien que era l'ordinador més llest del món.
 De sobte, tot el món va començar a barallar-se per l'ordinador, aleshores va entrar el director de la tenda i se'l va emportar a la seua casa. Eixa nit va tindre lladres que li furtaren l'ordinador. Eixos lladres no van tindre uns altres lladres perque no coneixien la direcció.

Al final l'ordinador es va reiniciar i el lladre el va tornar al director, i aquest el va tornar a la tenda. Com tot el món encara creia que l'ordinador parlava, un home el va comprar. Al vore que ja no parlava com no acceptaven devolucions, i com estava prop l'aniversari del seu fill se'l va regalar a ell.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !