M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 14 d’octubre del 2013

LA FAMILIA EMBRUIXADA




Era una vegada,  la familia Lorinois va anar a una illa que asoles i van anar uns aventurers que hi van anar i van morir en el intent. Ells no ho sabien i es van establir en una casa rural on els va atendre una senyora un poc sospitosa.Sí i era un poc car .El xiquet que es deia Mario era molt llest i es va portar l'ordinador i es va divertir molt jugant a un joc nou.Mentres la mare estava cuinant, el pare es va anar a explorar l'illa i va descobrir que la dona que els va atendre  era la cap de les bruixes i va embruixar a tota la familia Lorinois.Tota la familia va estar embruixada fins que el fill va pensar un pla, consistia en acorralar a totes les bruixes i matar-les.El seu pare i el seu fill va inventar un arc i el seu pare un matxet , les van acorralar, el fill va matar a la cap i el pare a totes les altres i van  viure en pau i amor.

Marc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !