M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 9 d’octubre del 2013

EL PARE NO MOLT LLEST



Hi havia una vegada una familia molt llesta, menys el pare.
El pare estava en casa amb l'ordinador buscant en internet com fer-se llest.
El xiquet li digué:
-Papa anem a jugar a futbol. El pare li contestà: val.
Però quan jugaren a futbol el pare les tirava fora totes, i el xiquet li digue:
-Per  què falles totes i el pare li contestà:
-Perquè estic pensant com fer-me llest i el fill li digué: 
-Pots anar a la biblioteca.
-Pues vaig a la biblioteca.
Ja en la biblioteca començà a llegir un llibre i digué el pare : això no funciona ,es va alçar i es va anar , però un xiquet li ficà la cameta i es quedà inconscient i es va fer llest.


I al final tota la familia  era llesta.


                                                           Duncan 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !