M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 14 d’octubre del 2013

EL CLUB SECRET


EL CLUB SECRET

Ua vegada tres xiquets estaven en el pati de l`escola,i havia un xiquet super llest,però ningú li feia cas perquè sempre pegava a la gent .Pau,Clara i Marc tenien un club secret.Un dia van anar a casa de Pau i van trobar per l`ordinador una cova secreta,van anar a les 12 de la nit.
Clara va dir:
-Pau, Marc ahí està la cova secreta!Van entrar dins, la cova estava plena de pistoles lasers,també hi havien trages de superherois.
Marc va dir:
-És fantastic!Però un xiquet els va seguir.
Pau va dir:
-Per què ens has seguit? 
El xiquet va dir:
-Jo assoles volia ser el vostre amic,ja sé que sempre vos he pegat però com no tinc amics puc ser el vostre?
-Clar que sí ,moltes gràcies. I tots ja van ser el seu amic i van tindre un club.
Conte contat ja s'ha acabat.

Pilar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !