M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 14 d’octubre del 2013

EL LLEST AVORRIT


EL LLEST AVORRIT
1599
Hi havia una vegada un xiquet que tenia uns pares informàtics i quan va nàixer ja sabia multiplicar. I va estar així molts anys . Una vegada, ja amb 10 anys, en Jordi va inventar l'ordinador,  un descobriment increible per el món. Deprés de tot ,és molt important l'ordinador en aquesta història.
Però un dia , des de la finestra va vore jugar a uns xiquets al sambori però no li va importar. Al dia següent va jugar i li va agradar molt però els pares insistien en que estudiara. Un dia li va dir als pares:

-Ja no vaig a estudiar més!

-Tens que estudiar, Jordi. Va dir el pare.

-No, em vaig a jugar al sambori!

I des d'aquell dia va jugar al sambori. Peró traguent deus!

Jorge

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !