M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 14 d’octubre del 2013

L'ORDINADOR MÉS LLEST DE LA CASA


                     
Joan està casa, està molt avorrit. 
-Joan Baixa és el teu amic Carles.-Va dir la mare.
-Val ja vaig. 
-Joan vine amb mi, tinc una sorpresa.
- I quina és? 
-Ja ho voràs.

-Guau un ordinador! I està nou. I mira que passa quan l'encens. 
- Hola sóc l'ordinador més llest del món i se palar. 
- Hala si sap parlar!
- I mira té un vídeojoc molt xulo que es diu (LA LLUITA DELS DOS BÀNDOLS) 
-Per què no juguem? 
-Val, tu ets el roig i jo el blau, val?
-I comença la lluita! Però, Carles jo no toque aquesta tecla i es mou? 
-Sóc l'ordinador i he cobrat vida, i estic jugant amb vosaltres, vosaltres sou el roig i jo el blau. Lluiteu si voleu vèncer! 
-Bum, bum, bum... si hem guanyat ,som els campions! Bé!
                                                                               Adrián

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !