M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 13 de juny del 2019

EL COL.LEGI

El col·legi ha sigut molt guai, totes les persones que he tingut el meu costat han sigut un amor.
Ha sigut una etapa de la meua vida, em sap mal anar-me'n a l'institut, però per l'altra banda tinc moltes ganes.   Aquesta etapa ha sigut molt bonica.
  En el Col.legi me he sentit  molt arropada per totes les persones del col.legi.
També m'ha agradat perquè qualsevol problema o dificultat sempre han intentat ajudar-me.
 Va ser difícil acomiadar-me del col.legi perquè encara que tinga cosses que no   m'agraden té altres molt bones per això va ser difícil per a mi.
     Este col.legi es el millor!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !