M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 16 de juny del 2019

Adéu Carles

Porte volent que acabe aquesta etapa, bàsicament, des de que va començar i ara que arriba el dia d'acabar  i començar una etapa nova no vull que s'acabe,  vull que dure per a sempre.
Canvie d'escola, de companys, de mestres i canvie de ser els  més grans del cole a ser els  més petits de l'institut.
He gaudit dels meus companys me'n porte a gent per a tota la vida i altres Pues que han estat amb mi   M'en duc a gent increïble i que tenim mil històries per contar amb en totes per a recordar m'emporte Tot lo bo i lo roïn que  he viscut açi.
Recorde totes les locures que he viscut al menjador o que ens han passat en classe.
Tots els mestres m'han ensenyat molt i també hem disfrutat les classes.
Prompte me'n vaig de l'escola però una part de mi se quedarà i no se n'anirà  mai hi tornaré per a veure gent d'altres cursos a gent que me vol i no oblidaré mai.
Al llarg dels nou o deu anys d'escola han eixit  moltes persones però els meus amics els tinc ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !