M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 12 de juny del 2019

ADÉU CARLES😥👋

CARTA D'ACOMIADAMENT 

Oh,me'n vaig d'este col.legi que m'ha agradat tant,Em recorde de les classes de Psicoguay on ballàvem amb zancos,també me'n recorde de quan feiem molts quadres de Picasso.

M'agradava molt el menjar que feien Bienve i Lola, em portava molt bé amb elles,també me'n recorde de la foto que ens varen fer quan varem passar a primaria amb un barret de graduació,era super guay.Del millor que me'n recorde és del primer viatge de fi de curs fins a la granja-escola en la qual m'ho vaig passar molt bé.

Una anecdota del primer viatge de fi de curs es que varem tenir que anar a un lloc a buscar un papir per un camí ple de plantes que punxaven . A mi no m'agradava la idea però el monitor deia:-Passeu ràpids i no vos punxareu. Jo perquè passava ràpid a em clavava les punxes.

També me'n recorde de la primera vegada en un viatge de fi de curs que em vaig punxar amb un card borriquer i amb una planta cridada Scorpirus em vaig fer molt mal.

Adéu Carles te volgut molt i ara em tinc que anar! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !