M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 12 de juny del 2019

ACOMIADAMENT

Començem per donar-vos a totes y tots les gràcies, les gràcies per tot l'esforç qje heu fet,per aguanrornos sempre, per el treball que heu fet, les excursins, els tallers, la setmana cultural, i més coses, moltes més.
Gràcies a Ana, Maria Carmen, Marta, Eva, Roger, Carmen,Enrique, Maria Luisa, als monitors i als altres professors que per desgràcia no ens han donat classe.També gràcies a l'AMPA per organitzar coses xules.
Durant aquests anys hem aprés moltes coses, no sols de matemàtiques, castellà, socials , música, sinó que també hem aprés a valorar les coses, a cuidar uns dels altres, a intentar soluciaonar problemes, etc.
Hem passat tent de temps ací, que inclús en estiu trobaré a faltar el menjador, encara que no m'agradara qüasi mai el menjar, parlar amb els meus companys durant hores era el millor del dia, també trovaré a faltar aals meus companys, a totes les profesores a tots el prefesors i als monitors i monitores del menjador.

Ara esta etapa de la vida acaba i comença una nova.Serem majors, tindrem mòbil i podrem eixir asoles amb els amics, però també estudiar més, treballar més, i aixó significa més acorriment.
Passem de ser els majors, als més xicotets.
Adeu a tots seguiu millorant com a persones i també com a col•legi.
ADEU CARLES!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !