M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de novembre del 2018

EL VIATGE AL PASSAT

Hi havia un xiquet que el seu pare era inventor.
El pare de Bruno va inventar una màquina del temps.
Bruno una nit, mentre que el seu pare estava dormint, va agafar la màquina del temps, i va dir:
-A l'època dels Romans.
La màquina va fer "sim zam zuuum" i va viatjar a l'època dels Romans.
Quan va arribar va visitar un circ Romà, un temple i un ambfietatre desprès va dir:
-Jo crec  que ara vaig a viatjar al Paleolítc, " sim zam zuum" i va arribar al Paleolític.
Va aprendre com es feia el foc, es va vestir com ells, va pescar i va caçar.
Quan va anar a caçar tenien que caçar un lleó, Bruno es va quedar com una estàtua perquè el lleó li va rugir en la seua cara i després se va anar tranquilament.
Bruno també se'n va anar i va tornar a dir:
-Ara torne a casa.
Se va fer el dormit en el seu llit, se va anar a la habitació dels seus pares i els va contar tot però els seua pares no el van creure. La mare li va dir a Bruno:
-Ara Bruno, vestén al teu llit i descansaa que demà has de anar col•legi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !