M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 14 de juny del 2017

EL MEU PAS PER L'ESCOLA

El meu pas per l'escola


Vaig entrar a aquesta escola quan tenia tres anys, amb la mestra Marisol. Recorde que jugàvem amb nines que guardàvem en un caixó.

En primer tinguèrem dos mestres perquè Antonio es va jubilar. 

En segon recorde que vaig aprendre les taules de multiplicar amb les cançons de Miliki.

Tercer i quart vam treballar amb Enrique, que era molt esportista i també es va jubilar. Recorde que feiem molts sudokus. 

Aquests dos darrers anys he treballat amb Eva. Eva ha fet un gran esforç ensenyant-nos a treballar amb les tauletes. La part que menys m'ha agradat ha sigut la dels circuits perquè sóc molt torpe amb aquestes coses. 

En general m'han agradat molt tots aquestos anys a l'escola, a més a més he aprés molt i he fet molts amics. 

Estic segura de que encara que passen molts anys mai oblidaré el meu pas per aquesta escola. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !