M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 15 de juny del 2017

Adéu Carles

Adéu Carles
He tingut moltes experiències als Carles, perquè porte nou anys ací i he tingut molts companys, molts mestres i molts amics, a més a més sempre m’he divertit.

Als tres anys vaig començar al Carles amb Marisol, no coneixia a quasi ningú, només a Mar Plaza i Marc Blasco que els coneixia des de la guarderia,  aquest anys vaig fer molts amics.


La etapa d’infantil em va agradar molt, va ser molt divertida. Marisol ens posava noms a tots, per exemple a mi em deia Betty Espagueti i Rosquilleta. També aprenguerem moltes coses com a llegir, escriure i a contar fins a vint.

Després, al primer cicle de primària vam tindre tres professors i pense que va ser l’època menys divertida de primària.


Més tard, al segon cicle vam tindre a Enrique que era molt graciós, molt dur i molt bona persona, a quart sempre ens separava a Jordi i a mi, perquè parlaven molt, de tota manera l’estimaven molt.

Finalment, al tercer cicle va vindre Eva la millor mestra que hem tingut, ens ha ensenyat ha fer coses meravelloses com a utilitzar la tauleta, a fer maquetes, molta programació i a treballar de bo.

També vull recordar amb afecte a Carmen, Maria Luisa,  a Roger, a Vitxi i a Àngela.

Tampoc m’oblide dels monitors com Fernando, Mariluz, Viqui, Alicia, Minerba i a Lluis, en especial a Jani i a Raquel que m’han ajudat des de els tres anys.

Gracies a tots vosaltres, per haver cuidat de mi aquestos anys, adéu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !