M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 13 de juny del 2017

Adéu Escola

ADÉU ESCOLA


A mi m'ha agradat molt l'escola perquè sempre ha estat molt divertit. Sobretot m'han agradat els mestres perque cada u era diferent a l'altre i cadascú tenia les seues costums.

En infantil teníem a Marisol la professora més dolça i carinyosa que he conegut. M'acorde que quan algú complia anys li donaven una safata amb una foto seua on tenia un gorret de cumpleanys de Micky.

En 1@ vàrem tenir de profesor a Antonio  un professor molt dolç que es va jubilar a mitat any.Durant eixe any no paraven de vindre professors  que s'anaven sempre al cap de pocs dies.

En 2@ vàrem tindre a Mari Carmen la anterior mestra d'anglès que crec que també després es va jubilar.

En 3@ i 4@ vàrem tenir a Enrique al professor que més li agradaven les matemàtiques. Fins en plàstica feíem sudokus i circumferències.També era el professor que renyia sempre  fent xistes.

En 5@ i 6@ tenim a Eva  la professora més creativa de totes .Amb ella hem fet: Mbot, maquetes i milers de projectes.

També hem tingut al professor d'anglès Roger.Ell es el millor professor d'anglès que he conegut i també el que millor  parlava espanyol.També hem tingut a Maria Luisa i Carmen.

A mi m'agrada també de l''escola els murals a les parets. Nosaltres també anem a fer un mural. No sé si quedarà espai de paret per a 20 anys més!

En conclusió aquesta es la millor escola del món encara que no siga de les més grans.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !