M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 13 de juny del 2017

Despedida

Jo agradeixc tot lo que m'han ensenyat les meues professores i lo divertit que ho em passat aquestos 9 anys.Tinc molts records d'aquesta escolar.
Un d'aquestos és roïn i va ser quan jo tenia 4 anys que hi havia una festa i jo vaig entrar al bany per a fer les meues necessitats i quan vaig eixir la porta gran dels menuts jo no la podia obrir.Vaig vore com els pares parlaven amb gent mentres que eixien.Enseguida hem vaig possar a plorar i a gritar com si m'hagueren clavat un ganivet en la esquena.
Dels bons tinc molts per exemple:totes les festes de final de curs,tots els balls que hem fet,les excursions...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !