M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 16 de juny del 2017

ADÉU CARLES

                                                                  ADÉU CARLES

La veritat es que estic molt content de anar al institut, pero també no tinc ganes de anarme.
Vaig començar anar a l'escola quan tenia tres anys, a una mestra molt bona, Marisol.
Ens va ensenyar a llegir y tambe a escriure. Va ser molt divertit.
En primer de primaria començaren amb una mestra, Ma Carmen tambe era mestra de anglés. Amb ella vaig a estar molt agust.
En segon varen tenir a Antonio va ser molt curt pero era molt divertit.
En tercer i quart varen tenir a Enrique que va vindre Ana Carrascosa i va fitjar a Jordi, Marc B, Claudia, Laia h i a mi. Va tocar fer ciclisme i varen guanyar. Varen anar a Madrid i van quedar els tercers de tota Espanya a mi me agrada molt perque el meu germà va anar també.
En cinque i sisé em estat amb eva una profe que m'ha aguantat molt.
Aquets anys s'han passat molt rapid.
                           
                                                              ADÉU..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !