M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 6 de març del 2017

SALLY KRISTEN RIDE


SALLY KRISTEN RIDE

Sally Kristen Ride va naixer el 26 de maig de 1951 i va morir el 23 de juliol de 2012 a causa de càncer de pàncrees va morir als 61 anys.Fou una física ,estadounidenca i astronauta. Fou la primera dona americana en viatjar a l'espai i és encara la persona més jove que ho ha fet, amb 32 anys.
Va náixer als Estats Units, California. Va anar a l'universitat de Estanford.
Ha guanyat molts premis com:
NASA space flight medal
Harmon trophy
Legend
 Texas Women's hall of fame
California hall of fame
Library of congress living


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !