M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 6 de març del 2017

Rosario Iturbe

La doctora Maria Rosario Iturbe Argüelles és una investigadora de titular b que com a preferència investiga sobre la caracterització del sòl en llocs contaminats, la remediació de sòls i aqüífers, i la migració de contaminats a través del subsòl.
Va nàixer a Mèxico.
Els seus objectius? Conèixer la forma de migració dels diversos tipus de contaminats en els diferents tipus de sòls i conèixer els processos que hi intervenen: Adsorció, dispersió, difusió, biodegradació.
Va obtenir el seu títol de ingeniera de la UNAM en 1975.
Ha dirigit en aquests temes 9 tesis de maestria, 7 de licenciatura, i actualment dirigeix 2 de doctorat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !