M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 21 de desembre del 2016

Tinc por de...

Tinc por de...
Tinc por de la foscor, sempre m'imagigene coses de les pel.lícules, en el passadís quan estac a soles i tinc que contestar vaig ràpidament a l'interruptor de la llum i la encenc.

A vegades, normalment, en el passadís veig coses com "duendes", persones, coses que tenen vida... i com a vegades veig pel.lícules de por cada vegada tinc més por, encara que venceré a aquest por que tinc. La última vegada que vaig vore una pel.lícula de por va ser "Nunca Apagues La Luz" que en valencià e´s " Mai Apagues La Llum".

Aquesta peli va de que hi hs un ombra que va ser la amiga de xicoteta de la mare del fill que era el protagonista, aquest mpunstre vol jugar encara amb ella i sempre mata als seus maritas i després va a per els fills, però al final com no podien fer que desaparaga la mare es va sucidar per a que desaparega i que la gent i els seus fills viuen en pau.

Una vegada que em vaig despertar prompte, em vaig possar a plorar perque com els meus pares es tenen que anar a treballar prompte no volia quedar-me a soles.

Si estic a soles tin que estar en una habitació tot el rato jugant, fent els deures,... però tinc que fer algo i no salir molt de la habitació, perquè a l'hora de ixir de la habitació és terrible.

Resultado de imagen de oscuridad

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !