M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 20 de desembre del 2016

Carta Solidaria

CARTA SOLIDARIA
Hola reis, avui no vaig a demanar joguines.........

El primer que jo demanaria seria la pau i que no hagueren terroristes, però això es molr demanar.

El primer que vaig a demanar és la cura per a les malalties estranyes perquè molta gent pateix, i les families també.

Demanaria també que els rics no foren tan rics i que els pobres no foren tan pobres. Demanaria també que als nadals qui no tinguera gent amb la que estar, trobara a algú que l'acompanyara.

També demanaria que les persones majors no estigueren a soles, i que cadascuna tinguera un asistent. Així evitaríem morts.

Una altra cosa que demanaria seria que els refugiats no sofriren més amb les lluites perquè nosaltres algun dia podriem ser refugiats.

Tambe demanaria que els xiquets amb pocs recursos tingueren educació, regals i dinar perquè molts també tenen que fugir de la guerra.

A continuació, demanaria que l'espirit del nadal arribara a tots els llocs del planeta.

Després, demanaria que els polítics miraren més per els ciutatans i no per si mateix.

Seguint, demanaria que els conductors tingueren més cura per a no produir la mort a unes altres persones.

Ja he acabat, gracies per llegir aquesta carta vos desitge bon nadal.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !