M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 2 de novembre del 2016

MANOLET EL ROBOT


Manolet estava un dia passejant per un parc, estava en el any 2804 i tenia 9 anys, quan passava a soles veia cotxes volant, móbils megaràpids, cases amb molta tecnologia, ell volia vore coses més boniques com camps, muntanyes, rius… coses que en la seua época no hi havien. Així que es va posar a crear una màquina del temps, ell volia vitjar a l’any 2016 on hi havien molts paisatges, bastant tecnologia i parlaven el seu idioma, el castellà.

Quan va arribar, va aparèixer en ma casa, i em va contar tot. De sobte va vindre altra persona que pareixia que volia anar-se'n amb Manolet. Era un villà! Començàrem a còrrer i després varem a anar-nos a llocs del passat i del futur com a l’Edad Mitjana o a l’any 4175.

Arribàrem a casa de Manolet i ell tenia una cosa per a atrapar-lo, el va atrapar i ens vàrem donar le gràcies mutuament, més tard em vaig anar a casa i tot va estar a la normalitat.

O no?
ll
-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !