M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 3 de novembre del 2016

DANIEL

Hi ha uns aliens malvats que volien fer una arma. Era un model oc01, era ultra poredós, però se li van anar les dades i va començar una altra vida.
Ell era un robot molt avançat però no sabia per on anar. Va trobar una petita familia formada per un pare de 42 anys, una mare de 45 i una xiqueta de 5. I des d'eixe moment són uns feliços germans amb un altre germa.
Daniel era un xiquet llest que odiava els anuncis i li encantava l'esport.
Maria, una xiqueta dolça però seria; i Pablo, un bandarra fan de internet.
Un any desprès de la desaparició de oc01, van fer oc02 que volia destruir-lo.
La batalla va començar. Els germans barallaven i van guanyar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !