M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 23 d’octubre del 2016

CONFERÈNCIA DE SARA SOBRE LA SEGONA GUERRA MUNDIAL

El passat dijous, va estar amb nosaltres Sara Gil, la mare de Diego, per a explicar-nos què va passar durant la segona guerra mundial. A classe estem llegint el llibre "Cuando Hitler robó el conejo rosa" de Judith Kerr, que es situa en els anys previs a la guerra i, per això, necessitàvem saber més coses sobre aquest moment de la història .
Ens va parlar dels elements que té qualsevol fet històric: les causes , els aconteixements principals i les conseqüències.
La xerrada va estar molt interessant i crec que tots aprenguerem molt. Publique ací la seua presentació per a que ens servisca de recordatori.
Gràcies Sara !


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !