M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 13 d’abril del 2016

POESIES

POESIES

VALENCIA:                                           CASTELLA:
No sé que fer'                                       Viajaré a Japón 
mirar al cel                                           viajaré a la China,
o arrancar-me                                      Peró yo quiero ir a 
els pels.                                                  las Filipinas
                                                                   
No sé que fer,                                        Viajaré a Venezuela 
dormir o                                                 viajaré a Cnadá 
fer un sospir                                         Y quiero vivir en                                                                          panamá
No sé que fer,
llegir o cantar                                       Viajaré a Nicaragua
                                                                viajaré a Estambul,
Ja sé que fer, a                                     Viajaré donde estàs tú
anar-me'n  a la mar                                



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !