M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 24 d’abril del 2016

L'ILLA

                                                                       

                                                                      L'ILLA

Hola sóc Marco i estic en una illa anomenada Siliria sense saber com marxar, peró una cosa si sé, com he sobreviscut. 

He pescat amb canyes molt afilades, he menjat tot cru, agafant la fruita dels abres i per les nits faig forats i me pose dins per a no passar tant de fred. 

Jo estic en Siliria des de fa dies i així és com visc. M'agradaria que aqui visquera més gent perqué un dia cavant vaig trobar un cos d'humá, pareixia de xiquet, i al costat el d'un cos més gran. Jo vaig suposar que no seria ni l'última vegada que trobaria un cos d'humá i així va ser. 

El segon dia vaig trobar un cos d'home amb una samarreta amb un bolígraf, vaig pensa agafar el bolígraf per alguna ocasió. Al tercer dia no vaig trobar res, asoles una botella de vidre i un tapó, me la vaig guardar ,vaig pensar que em serviria per a aigua. Al quart dia vaig trobar una conxa preciosa i vaig pensar per que no fer un instrument i ho vaig fer... Era preciós. Al cinqué dia vaig trobar una senyora amb una fulla de paper i de sobte vaig pensar escriure aquesta nota i vaig començar:

              Estic en l'illa de Siliria necessite ajuda, per favor tinc fam
              de carn. Crideu a les autoritats....


La vaig deixar a la mar i ara estic esperant a que algú vinga a salvar-me. Ja no em queden forces.  DONEU-VOS PRESSA!!

Marco.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !