M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 25 d’abril del 2016

Hola, vaig naufragar.

"Hola, em dic Laia. Fa unes dues setmanes que el meu vaixell va naufragar en Hirta, Escòcia.
Estic asustada. Fa molts, molts, molts anys ací habitava gent. Però va ser evaquada per què hi havien moltes enfermetats. Agafaré alguna malaltia? Espere que no.
Aigua tinc, al principi no bebia però ara em conforme amb l'aigua de la mar, sí, la salada.
Menjar tinc. Encara que a soles són peixos. Vaig amb un ganivet que portava a la mà a l'arribar a la vorera. Agradaria animals; però no puc. M'agraden massa per fer tal acte.
Normalment passe els meus dies vagant per l'illa tractant de trobar algun vaixell. Encara que sempre tinc que reservar temps per agafar llenya per fer fogueres a la nit. Vaig intentar fer una de eixes barques amb troncs que sobraven. Però no sé amb què nugar-les. A més, podria vindre una ona gegant, tirar-me, i aquest vegada sí morir.
En fi, aquest matí, (posaria la data però ja ni me'nn recorde). Em va arribar una ampolla. Així és, la ampolla en la que espere que algú trobe aquesta carta. No crec que mai ningú la trobe però, que he de perdre?
Si trobes aquesta carta, per favor, vine o mana a algú.
Milers de gràcies,
Laia.
PD: Hirta, Escòcia. Recorda'l per favor.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !