M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 25 d’abril del 2016

Carta embotellada

Hola sòc Marc,i si heu rebut esta carta significa que tinc més oportunitats de tornar a casa.

Vaig arribar a aquesta illa desconeguda el 20 de gener en 2015 i des d'eixe dia m'alimente de cocos i altres fruits. Vaig fer un amic que es deia Willson ,ell sempre em fa companyia en les tormentes. Tinc una cabanyet feta de pals i una barqueta trencada.
Estic en una illa deserta supose que prop d'Espanya. Vaig arribar una vesprada d'hivern tornant a casa del viatge de treball amb vaixell. El vaixell va xocar amb una pedra i vam tindre que anar en barques per a seguir però una ona gegant me va espentar cap a l'illa. Si no veniu prompte Willson i jo ens morirem ací. 
Si no ve ningú aniré nadant fins a casa, si m'ofegue ,almenys ho hauré intentat. Si veniu podeu portar carn?
 Fins que em trobeu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !