M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 13 de març del 2016

Descripció d'una dona significativa per a mí

La persona de la que vaig a parlar va a ser la meua mare. Ella té la boca una mica grossa, carnosa i riallera. Té uns braços més o menys llargs i prims. Els seus cabells són abundants, llisos, llargs i castanys. Té les cames una miqueta llargues i primes. La seua cara es infinitament bonica, dolça, fina, suau i allargada. Les seves celles son fines i rectes. Ella té el coll llarg i estret. El seu cos és atlètic, esvelt, estirat, jove i prim. Les seues dents son blanques. És alta d'estatura. Té les galtes suaus. Els seus llavis són prims i fins. Les seves mans són grans i delicades. Té un nas gran i recte. Les seues orelles són grans. Té uns ulls molt brillants, bonics, expresius i foscos. Es molt amable, alegre, dolça, llesta, agradable i m'he l'estime tant que no es pot expressar en paraules.
FI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !