M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 13 de març del 2016

La dona de la meua vida

La dona de la meua vida és la meua mare perquè me cuida i és carinyosa amb mi.Jo l'admire molt perquè  treballa en una zona que a mi m'agrada,és amable amb la gent del carrer.Una cosa que m'agrda d'ella és que fa unes fideuas que després de menjar has d'anar "a cagar a l'hort de Murillo". També una cosa que m' agrada és ,per les nits a vegades veiem pelis i m'acarona el monyo.A vegades ma mare me riny perquè jo faig algo que no toca o que no ho he fet i me riny però no passa res perquè això són coses de la vida i la culpa és meua.La meua mare m'agrada s'ha casat amb el meu pare que és fantàstic igual que ella.Ma mare me fa un dia tot verdures,altre hamburguesa,un altre llengonises,altre crema i altre peix.I és la xica de la meua vida perquè me vol com sóc i també perquè és la meua mare evidentment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !