M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 14 de febrer del 2016

SI JO FÓRA INVENTOR

Primer per a beneficiar-me a mi inventaria una màquina que fera tot el que demane.
Després per a beneficiar a la meua familia inventaria una màquina de diner, que donara bitllets de 500€ no falsos un altra que fora que tots els de la meua familia no moriren per a no estar disgustats, una que fora sempre tinguerem treball i que ens deixara jubilar-nos quan vulgueren i per últim una que fera que no tinguerem mai lesions, fractures, cancer etc.Després per a la societat faria una màquina que netejara tot el planeta i no hi haguera contaminació, un altra que fera que entre tots haguera Pau, que no es pegaren ni que s'insultaren, un altra que donara treball i la gent no estiguera en atur i que ningú passara fam i no morira tan prompte, sobre tot en Àfrica.
Per als meus amics fabricaria bitllets de 10€
Tot això ho faria per a estar bé i que el planeta fóra millor i també un poc per a millorar-me a mi mateixa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !