M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 14 de febrer del 2016

SI JO FÓRA TENISTA...

                                               SI JO FÓRA TENISTA...

Si jo fóra tenista intentaria guanyar tots els partits però com és difícil a lo millor 5/10.

Si jo fóra tenista obriria una escola de tenis per als que els agradesi molt com a mi.

Si jo fóra tenista guanyaria tants diners que en donaria una part a ONG.

Si jo fóra tenista jugaria com els tenistes professionals i jugaria net sense:paraulotes, sense queixar-me quan perda un partit...

Si jo fóra tenista em compraria un xalet a la platja amb piscina...

Si yo fóra tenista no miraria la informació d'internet allò que diuen de mi perquè estaria 1/4 plena de paraulotes.

Si jo fóra tenista em ficaria una disfressa per a surtir al carrer per temos a que me robin.

Si jo fóra tenista en cada entrvista que em feren cridaria a la policia per que tindria por a dir algo dolent en front de les càmeres i fastiguejar-la una mica.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !