M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 11 de febrer del 2016

Si jo fóra metgessa

SI JO FÓRA METGESSA

Si jo fóra metgessa m'agradaria ser pediatra perqué no m'agrada molt la sang i els pediatres no tenen que operar, com els cirugians.

A soles hauria de mirar si están bé, si els fa mal la gola, la panxa, el nas,  les orelles.....

Lo millor de ser pediatra seria treballar amb els xiquets, però em donaria llàstima que estigueren malalts.

Una cosa dolenta és que a vegades hauria de treballar fins molt tard, perquè si algún xiquet es ficara malalt, el pediatra l'ha de curar.

Si jo fóra pediatra el que més m'agradaria seria quan els xiquets es curaren, perquè em donaria molta alegria saber que he pogut ajudar-los a curar-se.

A mi m'agraden els pediatres que són alegres i divertits amb els xiquets, per això jo intentaria fer als xiquets riure, i fer que no es recordaren de que estàn malalts. 

També curaria als meus familiars i amics, perquè tothom pregunta als metges que coneix quan està malalt.

Si jo fóra pediatra treballaria molt però estaria molt contenta perquè faria el que m'agrada i ajudaria als xiquets.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !