M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 12 de febrer del 2016

Si jo fóra

                                                                 SI JO FORA...



Si jo fora aprenent de "chef" aprendria plats especials d´uns altres països i així després podria apuntar-me a concursos, i si guanyara podria fer conferències sobre l´experència.
Montaria un restaurant modern però de menjar clàssic,  amb alguna innovació.
Un restaurant que fóra còmode i acollidor per als clients. M´esforçaria cuinant per a que a la gent li agradara i així la gent el recomanaria als seus amics i amigues, i al final em podrien ficar alguna estrella " Michelín"..... i a lo millor guanyaria molts diners.
Després de  molt de temps, intentaria ensenyar cuina als meus fills , així després el restaurant els el donaria, i els meus fills als seus fills i cada vegada el mateix.
Fins que un dia un fill meu vullguera dedicar-se a un altra cosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !