M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 18 de febrer del 2016

L'HOME GUINEU

Estem a la ràdio explosiva, i anem a donar una noticia molt important.

Es tracta d'un home, que vindrà el pròxim dijous, eixe home quan et toca l'esquena, la cama o el muscle, al cap de dos dies et converteixes en una guineu.

Quan et converteixes en una guineu sense que et dones conte al dia següent estàs a una cova i li has de fer cas a l'home guineu que te ha tocat perquè si no li fas cas et tira als lleons.

Eixe home anirà vestit, amb una camisa a ratlles blanca i negra, una jaqueta roja, uns pantalons blaus i unes sabates verdes.

L'home guineu té unes ungles llargues i afilades perquè cada vegada que fa algo que vol recordar fa una marca amb les seues ungles llargues i afilades.

També l'home guineu té uns ulls de un color extrany, es tracta d'un roig amb groc i negre, a i també té , com dir-ho, una piga a la punta del nas.

L'únic que menjar és llet i pomes i quan es va d'una ciutat enverina la llet i les pomes de tots els supermercats que hi ha a la ciutat.

Quan se'n va d'una ciutat va a una altra ciutat i convertex a tots els habitants d'eixa ciutat en un altre animal, ho fa per a tindre una manada de tots els animals del món.

Adéu a tots i totes espere que us agrade.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !