M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 18 de febrer del 2016

Si jo fóra...




Si fóra agent secret viatjaria per tot el món, coneixeria països peculiars, on els elefants van pel carrer en lloc de cotxes, on viuen en cases de fang baix de terra perquè fa molta calor, països en els que els carrers són rius d'aigua com en Venècia o Amsterdam...Viatjaria per tot arreu i coneixeria llocs diferentes.
Si jo fóra agent secret tindria maquines extraordinàries que faríen coses extraordinàries per ajudar-me en les missions. Podrien ser les aplicacions més punteres del món.

Sijo fóra agent secret m'agradaria treballar per a una agencia pacifica, on les armes nomes s'utilitzarien per a defendres, i no seria necessari utilitzar-les mai.

SI jo fóra agent secret tindria muntó de disfresses per a camufar-me en els diferents llocs i ambients on tindria que fer les missions; seria com el Mortadelo pero millor! La gent no sabria la meva identitat , ijo a vegades seria un mecanic o un mariner o un advocat. També podria aser un surfe; seria el que segons la situaciació vingera millor.

Això seria el que passaria si jo fóra un agent secret.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !