M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 21 de febrer del 2016

Els monstres

Els monstres
Hola, amics i amigues avui e la ràdio anema parlar dels monstres.

Els monstres són molt peluts o molt grans....

En monstres S. A el monstre es blau i pelut amb taques lila, té banyes, és bastant gran...
En canvi el seu amic: té un ull, és xicotet, no té pél, té unes banyes més menudes que ell....

Vegau com són tots molt diferents també hi ha amb poders.

Com el malo de la peli que té el poder de camuflar-se, també hi ha voladors, escavadors...

Les varietats de monstres no s'acaba mai.

Els dinosaures diuen que també poden ser monstres però jo crec que no. Els vampirs, els homes llops tots eixos són monstres.

Espere que sapiau més sobre monstres i distinguir un home entre un monstre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !