M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 24 de gener del 2016

La Pau

Si busquem al diccionari la paraula Pau ens ix:
-Estat de tranquil·litat o quietud no torbat per cap molèstia, ànsia o passió.
-Situació d'un país que no està en guerra.

I altres definicions, per a mi la segona és la més important perquè en les notícies parlen de guerres en altres països per exemple Siria, Ucrania o Marrocs.
He buscat conflictes al món i hi ha per centre Amèrica, pel nord d'Àfrica, pel sud  d'Àsia i en general per molts llocs.  Resumint la pau està molt lluny de aconseguir-se per tot el món.
A la majoria de persones ens agradaria la pau al món, acabar amb les guerres i altres conflictes. Jo pense que per a trobar-la hauríem que col·laborar tots i parlar amb tots els governants per a que paren les guerres i que la gent no lluitara i si fem això a lo millor arribem a viure en pau.
Altres solucions podrien ser:
-Deixar de fabricar armes per a que no maten a les persones i no hi haja destrucció.
-Que els països rics ajuden als països pobres i que no provoquen guerres.
-Educar a tots per a viure i trobar la pau.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !