M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 28 de gener del 2016

La gran bola de pau

Tot el món vol ser feliç. Cadascú troba la felicitat en diferents coses com compartir amb la família i els amics moments agradables i divertits. Ens agrada jugar en el parc, passejar tranquil·lament per la ciutat o la muntanya,fer festes,anar a ballar...
Per aconseguir tot aixó només es necessita una cosa, i sense ella mai podríem fer cap d'aquestes coses, i per tant mai seríem feliços. És necessaria la PAU.
Per a mi la pau és l'armonia entre tots els éssers vius; el que passa és que l'ésser humà té un gran defecte, és que creu que és ell qui sempre té raó i que la resta estan equivocats.
Tinc un plà:
Al igual que una bola de neu que es fa xicoteta peró amb contacte amb més neu es fa gran i més gran, nosaltres podriem fer una gran bola de pau.
Primer comencem estant en pau amb nosaltres mateixos, estant en pau amb el del costat, després tots en pau en la classe, i després amb les altres classes. Del col·legi al barri i del barri a la ciutat, i de ciutat en ciutat arribaríem a la pau mundial.
No parèix tan difícil, veritat?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !