M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 11 de febrer del 2015

Les festes de Vilamarxant

El meu poble es diu Vilamarxant que està com a 40 km de la capital.
Les seues festes es celebren en el més d'agost des del 12 al 31.
Durant 15 dies es  celebren festejos taurins y la última setmana  es fan actes religiosos.

Els joves que compleixen 18 anys  aquest mateix any s'anomenen festers.
Després estan les penyes taurines que ajuden a alquilar les vaques i els  bous.

El tancament es a les 8 del matí tots els dies. Després tornen a eixir a les 7 de la tarda. Per la nit a les 12 de la nit bou embolat i després del bou una orquestra a un descampat habilitat per veure-la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !