M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 10 d’abril del 2014

SI JO FORA ESCRIPTORA

SI JO FORA ESCRIPTORA

Si jo fora escriptora,el que més m'agradaria seria escriure molts llibres infantils,juvenils i d'aventures.per això viatjaria per tot el món amb més llibres per vendre.
En primer lloc aniria a París,a vendre llibres,perquè és una ciutat que m'agrada molt i per visitar la Torre Eiffel. Després aniria a Espanya i a Europa,perqù jo viuria en Londres on viu la meua cosina.
A mi també m'agradaria llegir llibres d'altres escriptors, conéixer-los i que ells també em recoregueren.
Jo visitaria molt als meus pares i també a la meua germana i als seus fills o filles. Jo tindria dos fills o filles,que a voltes viatjarien amb mi per tot el món, i altres vegades es quedarien a casa amb el seu pare,els seus iaios i cosins.
En el meu temps lliure el passaria amb la meua familia,aniria a Espanya i estariem amb els meus pares,tios,cosins...Després cridaria a les meues amigues i quedaríem per a parlar de com ens hi va la vida,com estem...
Quan acabara el meu temps lliure,tornaria a casa, i després d'un temps tornaria a viatjar per a vendre més llibres. I després poc a poc escriuria més llibres per vendre,però amb més tranquil·litat.
Tindria una vida molt atrefegada, i quan ja em cansara de viatjar,seguiré escrivint llibres,però no viatjant tant i visitar la ciutat a la que aniria i prendre el menjar que mengen allí.
També a lo millor escriuria llibres més infantils i que al meus fills o filles li agradarien més.
Espere que de major siga escriptora i faja tot aço que vos he comptat, però no m'agradaria vitjar tant,m'agradaria viatjar però amb menys pressa, visitant els monuments de la ciutat amb la meua familia. També espere viatjar amb les meues amigues i conéixer els seus fills o filles.

                                                                                          Ana C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !