diumenge, 13 d’abril de 2014

SI JO FORA ESCRIPTORA





Si jo fora escriptora escriuria un llibre que tractara sobre una aventura, perquè a mi m’agraden el llibres d’aventures. També, si escriguera un llibre per a adults, el llibre seria de por, perquè jo crec que als adults els agrada la por. Eixe llibre sèrie per als homes, per a les dones seria un llibre d‘aventura igual que als xiquets i xiquetes, però les dones també podrien comprar el llibres dels homes i els homes també podrien comprar els de les dones.
Els personatges dels meus llibres serien molt divertits i simpàtics, encara que també hi hauria algun personatge roïn, per a que el llibre tinga un poquet més d’emoció. Els meus personatges viatjarien per tot arreu del mon.  Anirien a Itàlia per vore la Mona Lisa i el Coliseu Romà. També anirien a França per vore la torre Eiffel, a Grècia a visitar les ruïnes del Partenon o a Xina a vore la Gran Muralla.
Per escriure aquests llibres primer tindria que viatjar jo a aquestes ciutats. Podria passar-me tot un any viatjant arreu del món per conèixer totes estes ciutats i poder descriure-les bé en els meus llibres. 
També farie entrevistes per a que la gent me contara coses que els passa de veritat, i jo a partir d’elles poder inventar-me un llibre. Contractaria a una il·lustradora o un il·lustrador per a que em feren els millors dibuixos de tot el món.
Per a escriure els meus llibres utilitzaria l’ordinador, perquè es mes fàcil i divertit que escriure-ho a mà, i si te equivoques és més fàcil corregir-ho.
M’agradaria que tingueren molt d’èxit per a que a tot el món els agradaran i passaren una bona estona llegint les meues històries.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !