M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 13 d’abril del 2014

Que faria si fora escriptor

Quan siga major, si fora escriptor escriuria les coses que la gent diu als carrers, després m'inventaria un personatge al que li passen coses dolentes que la gent diu i un altre de les coses bones que la gent diu. Eixos personatges serien els protagonistes, l'argument podria ser així:

Un dia els dos personatges que podrien anomenar-se Rodolf i Mohamed es varen trobar. Rodolf era elegre, simpàtic i amic de moltes persones, però Mohamed estava trist i ademés era molt pobre.
Rodolf li va dir que somriguera i en aquell moment un cotxe passà i va salpicar a Mohamed per un toll.Mohamed començà a plorar i es va anar a casa corrent. Rodolf intentà parar-lo però no va poder. Mohamed tenia una maldició que li va ficar un mag que vestia de negre amb una barba blanca. a l'anar a casa Mohamed se'l trobà i li va dir que li llevara la maldició. El mag li va dir que assoles que el seu pare podia però que li quedava una hora de vida. Rodolf escoltà aquella conversa i va ajudar a arribar al castell negre i terrorífic amb rajos i trons al cel tan ennuvolat. Varen arribar quan li quedaven a penes tres minuts de vida. El pare del mag li va llevar la maldició i se va posar al seu fill per passar-li un mala maldició i va posar una bona a Mohamed.
Mohamed no s'ho creia li havien llevat la maldició que tenia des de els quatre ans.
Rodolf i Mohamed varen ser els millors amics i com tenien una bona maldició van tenir un muntó d'amics i amigues i amb aquell canvi de maldició la vida de Mohamed va ser molt més fàcil.
Si jo fora escriptor contaria i escriuria a tots els meus amics i amigues. A mi m'agrada aquest ofici però em dedicaria a uns altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !